Przeczytaj najnowszą wypowiedź eksperta
Aktualności
Jak archiwizować dokumenty księgowe?
Zarówno otrzymane, jak i wygenerowane przez firmę faktury należy zarchiwizować. Poza tym, że wymaga tego ustawodawca, przedsiębiorca sam w ten sposób może zabezpieczyć się przed bezpodstawnymi roszczeniami, np. ze strony kontrahenta. Jak przechowywać...
Digitalizacja dokumentów – jak to zrobić?
Dokumenty w wersji papierowej zajmują wiele segregatorów, półek, nawet szaf. Aby zaoszczędzić przestrzeń i usprawnić archiwizowanie faktur spływających do firmy, przedsiębiorcy decydują się na digitalizację dokumentów. Jak to wygląda w praktyce? Czy...
Skanowanie faktur – korzyść dla biura księgowego?
Twoje biuro rachunkowe dynamicznie się rozwija? Z miesiąca na miesiąc przybywa klientów, a wraz z nimi – również dokumentów? Chcąc usprawnić prowadzenie swojej firmy, powinieneś zainwestować w program do skanowania faktur. Sprawdź, jakie korzyści płyną z...
Obieg dokumentów w firmie – jak zaoszczędzić czas?
W każdej firmie – niezależnie od jej wielkości – codziennie są generowane dokumenty, a dodatkowe stale są wysyłane przez kontrahentów. W jaki sposób zapanować nad tym, aby nie doprowadzić do chaosu? Czy sprawny i szybki obieg dokumentów jest w ogóle...