Wybierz pakiet lub skontaktuj się z nami
Asystent biura
- 10 klientów (+ 6 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- 20 stron/miesiąc
- Program do wystawiania faktur dla klientów
- Wysyłka faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu
- Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
- 10 klientów (+ 6 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- od 500 stron/miesiąc
- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- Integracja z programem księgowym
Specjalista
- 10 klientów (+ 6 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- od 500 stron/miesiąc
- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników Biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert
- 10 klientów (+ 6 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- od 500 stron/miesiąc
- od 10 użytkowników obiegowych (+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika)
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Własne obiegi faktur i innych typów dokumentów
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Kontrola czasu pracy z klientami
Asystent biura
- 100 klientów (+ 4 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- 20 stron/miesiąc
- Program do wystawiania faktur dla klientów
- Wysyłka faktur do KSeF
- OCR faktur zakupu
- Przesyłanie wyników finansowych, podatków i ZUS do klienta
- Integracja z programem księgowym
Asystent księgowego
- 100 klientów (+ 4 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- od 1000 stron/miesiąc
- OCR faktur zakupu
- Automaty księgujące
- OCR wyciągów bankowych
- Program do wystawiania faktur dla klientów (dla 3 klientów)
- Integracja z programem księgowym
Specjalista
- 100 klientów (+ 4 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- od 1000 stron/miesiąc
- Zawiera funkcje z pakietu Asystent biura oraz Asystent księgowego
- Rozbudowane zarządzanie zadaniami pracowników Biura
- Tworzenie zadań cyklicznych
- Zaawansowane raporty i zestawienia
- Narzędzia do komunikacji z klientami
Ekspert
- 100 klientów (+ 4 zł za dodatkowego klienta/mies.)
- od 1000 stron/miesiąc
- od 10 użytkowników obiegowych (+ 15 zł za każdego kolejnego użytkownika)
- Zawiera funkcje pakietu: Asystent biura, Asystent księgowego oraz Specjalista
- Własne obiegi faktur i innych typów dokumentów
- Wieloetapowe ścieżki akceptacji w obiegu
- Zaawansowane statystyki i analizy pracy
- Kontrola czasu pracy z klientami
Pytania i odpowiedzi
Ile zapłacę za SaldeoSMART?
Dominującym sposobem opłacania SaldeoSMART jest miesięczny abonament. Koszt zależy od wybranego pakietu i przede wszystkim od ilości stron odczytu w miesiącu – tzw. kredytów. Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej lub zapytać o wersje lokalne lub pudełkowe, zapraszamy do kontaktu.
Czy płacę za wdrożenie aplikacji?
Tak, jest to dodatkowa usługa, w ramach której wdrażamy program i szkolimy pracowników.
Co się dzieje z moim kredytami jeśli zużyję ich mniej niż zakłada wybrany pakiet?
Niewykorzystane kredyty przechodzą na następny miesiąc (pakiety Asystent księgowego i wyższe). Przykład – zużyłem 400 z 500 kredytów w lipcu. Z nadejściem sierpnia następuje doładowanie konta o 500 kredytów – zgodnie z abonamentem – w wyniku czego mam do wykorzystania 600 kredytów w sierpniu.
A co jeśli wyczerpią mi się kredyty, a będę chciał dalej pracować?
Można szybko i wygodnie doładować konto – dzięki połączeniu SaldeoSMART z płatnościami internetowymi Przelewy24.pl – w momencie dokonania płatności automatycznie uzupełniane są kredyty na koncie o wybraną ilość (nie mniej niż 100 kredytów). Planem B jest kontakt z nami – uzupełniamy kredyty o wskazaną ilość od ręki i wystawiamy fakturę.
Czy są jakieś dodatkowe koszty?
Nie ma dodatkowych kosztów obowiązkowych. Natomiast w przypadku niektórych programów księgowych można skorzystać z płatnych, dodatkowych rozwiązań. Pozwalają one na dodatkowe udogodnienia – proszę o kontakt, by poznać szczegóły.
Czy mogę zmienić pakiet kredytów?
Oczywiście – wystarczy rozmowa telefoniczna lub e-mail, by zmienić pakiet na wyższy lub niższy. Wysokość faktury zmieni się od następnego miesiąca.